دريافت همين آهنگ
ارش لیزا و مونا لیزا


کاظم انورانی

کاظم انورانی

تک و تنها نشستم توی ساحل دریا
 

تک و تنها نشستم توی ساحل دریا موجها میان و میرن چقدر آرومه دریا ولی دلم آروم نمی گیره میرم به هر جا روز و شبم شده کابوس و جا

موندم من تنها موندم آره دیگه بی ستاره من توی شب ها آره امیدی ندارم دیگه به صبح فردا فقط از ته دلم بذار بزنم فریاد چرا دادی تو بر

باد؟ چرا دروغ بود حرفات؟ همیشه بودم من مرهم واسه تمومه دردات گفتم می خوام باشم همه چیزت واسه ی فردات اگه واست ارزش

دارم بمون پیشم تو صد سال اینو گفتم من صد بار گفتم منو خط نزن نرو از توی شبهام ولی باورم نکردی گوش ندادی به حرفام بشنو حرف

دلم نگو فراموشش کن دارم از دست میرم نگو فراموشش کن غم پیله بسته تو دلم نگو فراموشش کن خواهش کنم چرا؟ نگو فراموشش

کن شادم با تو آه... نگو فراموشش کن گفتم رفتی تو کجا؟ گفتی فراموشش کن آره بی وفا گفتی فراموشش کن جوابت باشه با خدا

گفتی فراموشش کن گلم میگی نداری و نمی تونی من و خوشبخت کنی در جوابت باید بگم که:نه نگو این و می شه نهایت پست بودن

یعنی واسه همین موضوع من تنها شدم نه !!! نیست این جواب سوال قلب من خیلی ها هیچی ندارن از ما خوشبخت ترن نه !!! نیست

این حقیقت عاشق شدن همه قبل عاشقی نگو پول دار بودن پس بگو همه فقیرا یه جا جمع بشن بگو پول ندارن هیچ وقت عاشق نشن

بگو برن بمیرن واسشون بهتره فریاد می زنم کسی یادش نره کسی نیست دستشو به یه عاشق بده همه تو فکر اینن کدوم یکی بهتره

ولی آره به تو یکی بدون حرفم اینه درای رو به رومو به روت بستم دیگه نفرتم به تو الان بدون پیش از پیشه همون بهتر برم نمونم من

پیشت آره بدون ساناز روزی بازم عاشق می شه می شه عاشق کسی که لایق باشه آره هست دختری که حرفش اینه مقام و معرفت

از ثروت بهتره این حرف و زدم چون خواستم اینه بگم نباشی ام تنها نیستم دیگه محمد این و از ته قلبش می گه که من می خواستمت

نمی رفتم از پیشت ... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:,ساعت18:48توسط کاظم انورانی | |